Salcin: Timrå ville mer och vann också. Totalt sett hade dom fler chanser men vid 3-2 trodde jag vi skulle klara det.
Inlägg: 1112378
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
Bolivar: 3-3 hade kunnat köpa men 3-4 får inte ske att dribbla som siste man i egen zon i slutminuten är riktigt förkastligt.