Bolivar: 3-3 hade kunnat köpa men 3-4 får inte ske att dribbla som siste man i egen zon i slutminuten är riktigt förkastligt.
Inlägg: 1112390
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
Salcin: Det sämsta är väl att vi torskar mot DIF och Timrå vilka är fel lag torska mot, vi hade väl kunnat förlora mot FBK(h) och VF(b) istället.