Inlägg: 1140352
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
Fast Robin Lindqvist var framme hos domarna och man såg i nästa spelavbrott att Rönnberg var på en av linjedomarna så jag tror nog att de faktiskt försökte påtala det.
Kalt blev en flopp, så enkelt är det. Däremot står jag för att jag tycker att det var rätt att chansa på att ta in honom. Jag tror inte han har kostat några större summor pengar.
Kalt blev en flopp, så enkelt är det. Däremot står jag för att jag tycker att det var rätt att chansa på att ta in honom. Jag tror inte han har kostat några större summor pengar.
Men sätter man in Chabada i 4 mot 5 så har man uppenbarligen inte koll på mycket.
Varför i helvete fortsätter man lira Kalt när en 12-åring skulle göra mer nytta på isen.