Inlägg: 1140371
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
SAIK med 2-0, Timrå har 1-1 och ett mål till där och man har 3-1 i matcher.
Bara vi och Pölsan som blir förnedrade.
Bara vi och Pölsan som blir förnedrade.
Kalt blev en flopp, så enkelt är det. Däremot står jag för att jag tycker att det var rätt att chansa på att ta in honom. Jag tror inte han har kostat några större summor pengar.