Jaha, verkar bli tuffare regler för artistkontrakt from 2010, vad händer då tro, kommer det satsas mer svenskt, gammalt-ungt?
Inlägg: 1147370
Svarskommentarer
Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
björn power: bara bra om vi slipper artister..
Eller iaf de statister som lirat i luleå under säsongen.
Eller iaf de statister som lirat i luleå under säsongen.