Inlägg: 537695
Svarskommentarer
Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Och Tappara fortsätter skriva långa kontrakt med ex-lulingar. Saravo är klar för klubben till 2015.Sedan tidigare är Mäntylä klar för klubben till 2019.
www.tappara.fi/kokoon.html
www.tappara.fi/kokoon.html
Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Jaha, verkar bli tuffare regler för artistkontrakt from 2010, vad händer då tro, kommer det satsas mer svenskt, gammalt-ungt?
Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Wallin skriver ett 4:års kontrakt med med FBK och Ragnarsson ett 1:års kontrakt med DIF. Bara gratulera de bägge klubbarna.
Skulle vara väldigt skönt om även Luleå skulle börja klart med vissa spelare, tex Phillip och Johnsson.
Skulle vara väldigt skönt om även Luleå skulle börja klart med vissa spelare, tex Phillip och Johnsson.
Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Och helt plötsligt har vi två spelare med i LG Hockey Games. Harju blev inkallad efter att Håkansson var tvungen att tacka nej.
Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Och ingen Omark i LG Hockey Games.
Truppen till LG Hockey Games:
Målvakter: Johan Holmqvist, Jonas Gustavsson
Backar: Lars Jonsson, Mattias Timander, Johan Åkerman, Magnus Johansson, Marcus Ragnarsson, Dick Tärnström, Kenny Jönsson, Victor Hedman.
Forwards: Tony Mårtensson, Christian Berglund, Rickard Wallin, Johan Andersson, Mathias Tjärnqvist, Martin Thörnberg, Niklas Nordgren, Mikael Håkansson, Marcus Nilsson, Daniel Widing, Johan Davidsson, Mattias Weinhandl.
Truppen till LG Hockey Games:
Målvakter: Johan Holmqvist, Jonas Gustavsson
Backar: Lars Jonsson, Mattias Timander, Johan Åkerman, Magnus Johansson, Marcus Ragnarsson, Dick Tärnström, Kenny Jönsson, Victor Hedman.
Forwards: Tony Mårtensson, Christian Berglund, Rickard Wallin, Johan Andersson, Mathias Tjärnqvist, Martin Thörnberg, Niklas Nordgren, Mikael Håkansson, Marcus Nilsson, Daniel Widing, Johan Davidsson, Mattias Weinhandl.
Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Linköpings 2 superlöner till tjeckerna ser ut att trissa upp lönerna till orimliga nivåer till nästa säsong!
Frågan hur Luleå ska kunna ha råd med någon "stjärnspelare" i framtiden ser allt mer avlägsen ut.
Frågan hur Luleå ska kunna ha råd med någon "stjärnspelare" i framtiden ser allt mer avlägsen ut.
Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Detta måste väl ändå vara elitseriens fulaste "frisyr"? Kommentarer överflödiga.
Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Såg för övrigt i matchprogrammet att Skrbek kommer att spela i tröja #99 i Skellefteå. Har killen fått storhetsvansinne? ;)
Verkar som SSK:s ledning gillar den här typen av tränare.Förr Timo, nu Tavve.