LL: Hmmm, tar inte Luleås svenskafans-redaktion i så de spricker när de påstår att Frallan är en stjärnback? En bra back, javisst. Men stjärnback? Njaee, inte enligt mig.
Inlägg: 1159591
Svarskommentarer
Sv: Renberg, lagbygge och framtid
Portello: stjärnback skulle jag inte kalla honom. Det lät som lite väl överdrivet att kalla honom för det.
Sv: Renberg, lagbygge och framtid
Portello: frallan är bra skrillerna, dålig i egen zon och ingen ersättare till obie i pp.
så jag vet inte riktigt vad vi skall ha honom till.
så jag vet inte riktigt vad vi skall ha honom till.