Inlägg: 1159594
Svarskommentarer
Sv: Renberg, lagbygge och framtid
Jesper Jonsson: Är ju bara hoppas att han har utvecklat sitt spel samt inte gör lika många indianare som sist när han var här.
så jag vet inte riktigt vad vi skall ha honom till.