Jesper Jonsson: Är ju bara hoppas att han har utvecklat sitt spel samt inte gör lika många indianare som sist när han var här.
Inlägg: 1159659
Svarskommentarer
Sv: Renberg, lagbygge och framtid
Portello: Jag tyckte han var riktigt bra när han spelade i LHC innan Lener dök upp.