Jesper Jonsson: En liten undran bara det står att ni bygger om Coop Arena för 186 miljoner för den summan så höjer ni taket bygger nya loger och bygger en ny ståplatsläktare.Timrå genomförde en liknande om byggnad för ett par år sedan för endast 50 miljoner och modo byggde en helt ny arena för lite mer än 200 miljoner.jag tycker det verkar som att ni får väldigt lite för pengarna.Rätta mig om jag fel.
Inlägg: 1161867
Svarskommentarer
Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Modoante: du har så rätt så.
Vi skulle aldrig satsat på 2 halvdana renoveringar av delfinen utan låtiti den vara och byggt en helt ny modern arena istället
Men har man en motvillig kommun så har man.
Och vi har ju ingen foppa som betalar.
Vi skulle aldrig satsat på 2 halvdana renoveringar av delfinen utan låtiti den vara och byggt en helt ny modern arena istället
Men har man en motvillig kommun så har man.
Och vi har ju ingen foppa som betalar.