Inlägg: 1161880
Svarskommentarer
Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Jesper Jonsson: Foppa har inte betalat någon hall i övik heller. Han har däremot lånat ut pengar, som sedan betalats tillbaka.
Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Jesper Jonsson: Ni har ju Renberg. ;-)
En fråga, ingår inte träningshall och en massa saker i den där summan? Har för mig att det var snack om ordentlig uppdatering av Delf... förlåt, Coop Arena och att det även skulle byggas/iordningställas en träningshall så att det blev någon form av sportkomplex.
Fast det kanske är något som jag hittat på eller som blivit förändrat med tiden.
Vi skulle aldrig satsat på 2 halvdana renoveringar av delfinen utan låtiti den vara och byggt en helt ny modern arena istället
Men har man en motvillig kommun så har man.
Och vi har ju ingen foppa som betalar.