Kan inte säsongen börjar snart!
Inlägg: 1172600
Svarskommentarer
Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Så är det visst klart att Nordquist och Fabricius lämnar Frölunda.
Tänk er en skadefri Nordquist spela i Luleå... Skulle vara det!
Tänk er en skadefri Nordquist spela i Luleå... Skulle vara det!
Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Ett nyförvärv som egentligen är ett gammelförvärv är ju helt underbar.
På dem bara Jonte, på dem!
Troligen har han hetsat hela Schtaan till hjärtinfarkt, hjärnbödning och de överlevande till ursinne genom sitt uttalande i NSD. Jag har skrivit ut intervjun och hängt upp den på anslagstavlan i mitt kontor på jobbet. Den är helt underbar!
På dem bara Jonte, på dem!
Troligen har han hetsat hela Schtaan till hjärtinfarkt, hjärnbödning och de överlevande till ursinne genom sitt uttalande i NSD. Jag har skrivit ut intervjun och hängt upp den på anslagstavlan i mitt kontor på jobbet. Den är helt underbar!