Inlägg: 1172641
Svarskommentarer
Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Kickan: får ju gärna backa upp rubrikerna med spelet på isen oxå.
Men Twin Peaks var kul.
ANtar det är därför han får vara ostörd här i stan.
Ingen vill väl störa en Twin Peaksfigur hehe
Men Twin Peaks var kul.
ANtar det är därför han får vara ostörd här i stan.
Ingen vill väl störa en Twin Peaksfigur hehe
På dem bara Jonte, på dem!
Troligen har han hetsat hela Schtaan till hjärtinfarkt, hjärnbödning och de överlevande till ursinne genom sitt uttalande i NSD. Jag har skrivit ut intervjun och hängt upp den på anslagstavlan i mitt kontor på jobbet. Den är helt underbar!