Jesper Jonsson: Surrade med Dj Hemp natten mot lördag. Han älskar också Luleå om än han håller på kärringarna iförsta hand. Jag kommer till Luleå nästsästa vecka. Ska vi gå ut och äta kina? Baan Thai eller den vid loet?
Inlägg: 1172771
Svarskommentarer
Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Kickan: Hmm Kina är väl kanske inte riktigt min favorit. Får väl kanske bli Waldorf isåfall. Men men Det ser vi då.