Inlägg: 1172667
Svarskommentarer
Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Jesper Jonsson: Surrade med Dj Hemp natten mot lördag. Han älskar också Luleå om än han håller på kärringarna iförsta hand. Jag kommer till Luleå nästsästa vecka. Ska vi gå ut och äta kina? Baan Thai eller den vid loet?
Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Jesper Jonsson: Hursomhelst så är det ju ett äkta Jonte citat.
He´s back!
He´s back!
Men Twin Peaks var kul.
ANtar det är därför han får vara ostörd här i stan.
Ingen vill väl störa en Twin Peaksfigur hehe