Inlägg: 1191948
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: sant - det hade ju förstås lika gärna ha kunnat vara FBK-utvisning och fem mot tre där. Men Jonte får schabbla lite oftare i fortsättningen, då blir det många assister :-)
Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: Oj hade vi hemma på måndag trodde vi var ute på bortaturné. Aja då får vi krossa Pölsan hemma istället, det går väl det med.
Jonte schabblar med pucken, lyckas ändå få den till Lavander som serverar tom bur till Ahrlbrandt precis som mot Modo.
En annan anledning till att vi vinner är att domarn tillåter så mycket som han gör idag och det gynnar oss. Vi spelar ju ofta väldigt mycket på gränsen och med en petig domare så är vi chanslösa när utvisningarna bara kommer en efter en.
Känns bra SSK fick 3 poäng idag så dom är lite nöjda på måndag, fast lär ju ändå vara ruggigt sugna på att ge igen för 2-8. Men får vi med oss en 3:a där är det väl ett gott tecken på att vi borde kunna slåss om en topp 4 placering.