Lindberg Råkkar: Oj hade vi hemma på måndag trodde vi var ute på bortaturné. Aja då får vi krossa Pölsan hemma istället, det går väl det med.
Inlägg: 1191949
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: Brynäs på måndag, Timrå borta på torsdag och sedan Rögle hemma på lördag.
Alltså, är det bara jag som sitter och irriterar mig på Fredrikssons uttal av Fabricius. Hans uttal: Fabritcius. Störande.
Alltså, är det bara jag som sitter och irriterar mig på Fredrikssons uttal av Fabricius. Hans uttal: Fabritcius. Störande.