Inlägg: 1214507
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
LL: Ja, den är inget att säga om. Att vi får utvisningar emot oss när allt spel är i vår zon är väl ganska vanligt. Tycker i alla fall att det borde ha varit någon på Frölunda också.
Efter 2-2 tyckte jag att vi spelade upp oss.
Efter 2-2 tyckte jag att vi spelade upp oss.
Bolivar: "lysande match grabbar, ni viker inte alls ner er!" - Roger Rönnberg mot domarna...
Men jag håller inte riktigt med, tycker att det var lika mycket LHF som blev för försiktiga. Och man kan ju inte gärna klaga på Fabricius 2+2, den är ju solklar.