Inlägg: 1214515
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
Bolivar: ja, han borde ha tagit trippingen på Arlbrant. Annars vet jag inte om det var så mycket att gnälla på utöver Ejdepalms tvåa.
Efter 2-2 tyckte jag att vi spelade upp oss.