Jesper Jonsson: Du ska väl på matchen mot MoDo lördag kväll, hoppas jag? :-)
Inlägg: 1215908
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
zigge: Ingen Floppa imorrn, måste kännas tungt att klubben sätter sitt hopp till såna där skadeskjutna personer som knappt kan lira.