zigge: Ingen Floppa imorrn, måste kännas tungt att klubben sätter sitt hopp till såna där skadeskjutna personer som knappt kan lira.
Inlägg: 1215972
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: hehe, det räckte ju med de som lirade: En dansk o 2 norrmän, så torskar ni. SKÅL o God Jul!! :-)