Lövva: Just snygga "supportrar" ni har!
Inlägg: 1216910
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
zigge: Tja, trist är det ju men vissa tror att man kan göra vad som helst bakom sitt tangentbord. Sedan vet man ju inte om det är en av våra egna supportrar.
Förresten ska man som MoDo-supporter kanske inte säga så mycket.
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockeybladet/sverige/elitserien/modo/article4269103.ab
Förresten ska man som MoDo-supporter kanske inte säga så mycket.
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockeybladet/sverige/elitserien/modo/article4269103.ab