Inlägg: 1216934
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
Bolivar: Anfall är bästa försvar. Menar du på allvar att detta inte är något för att en MODOit gjort nåt värre ifjol?
Förresten ska man som MoDo-supporter kanske inte säga så mycket.
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockeybladet/sverige/elitserien/modo/article4269103.ab