Ambroo: Skadeglädje? På vilket sätt då? De flesta seriösa organisationer har försäkringar som täcker upp sånt här, så någon skada bör knappast Luleå lida av. Om man nu inte är klantig i kvadrat.
Inlägg: 1250690
Svarskommentarer
Sv: Spel & Dobbel
spud: Vad har man för försäkring som täcker ifall någon stoppar pengarna i egen ficka?
Att företag anmäler och ibland stämmer anställda är väl för att få tillbaka en del (eller allt) som personen tagit.
Att företag anmäler och ibland stämmer anställda är väl för att få tillbaka en del (eller allt) som personen tagit.
Sv: Spel & Dobbel
spud: Du vet vad jag syftar till. Så, hur många inlägg i övrigt har du skrivit härinne?
Självklart, men varför då ens ta upp det på det sätt som du gör?
Självklart, men varför då ens ta upp det på det sätt som du gör?