Inlägg: 1250762
Svarskommentarer
Sv: Spel & Dobbel
Bolivar: En sån försäkring som RK hade när deras anställd betalade skenfakturor från den anställdes vän.
Företag stämmer de tidigare anställda för att försäkringsbolaget har det som krav.
Ambroo, jag skriver här emellanåt, men då det knappast är en särskillt aktiv gb är det av det skälet inte så ofta. Men då många av mina närmaste vänner är Luleiter får jag ofrivilligt mycket information om läget i klubben.
Företag stämmer de tidigare anställda för att försäkringsbolaget har det som krav.
Ambroo, jag skriver här emellanåt, men då det knappast är en särskillt aktiv gb är det av det skälet inte så ofta. Men då många av mina närmaste vänner är Luleiter får jag ofrivilligt mycket information om läget i klubben.
Att företag anmäler och ibland stämmer anställda är väl för att få tillbaka en del (eller allt) som personen tagit.