Sven.Savage:säkraste är endå att gå all in på warulfven
Inlägg: 1573807
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Jesper Jonsson: Appselut! Räknar med att du satsar en månadslön på Ulfven, i Luleåstödjande syfte;-)
Och Engman satsar två månadlöner;-)