Inlägg: 1573812
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Eftersom långfredagen är årets trååååkigaste dag passar det väl bra att Sveriges, av alla experter utnämnda, trååååååkigaste lag spelar ;-)
Jesper Jonsson: Appselut! Räknar med att du satsar en månadslön på Ulfven, i Luleåstödjande syfte;-)
Och Engman satsar två månadlöner;-)