Inlägg: 1604485
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Straffar.
Berguven är bra på sådana. Bästa sättet för motståndarna är att skjuta på distans isf att dribbla. Hoppas de inte vet det.
Men vilka straffskyttar har vi, när t o m Klasen är borta?
Redigerad kommentar
2-2 efter tre perioder. Nu blir det sudd.
Känns som i förfjol då vi lirade sudd i semifinal mot Jokerit, ungefär som nu. Då förlorade vi. Kan vi ändra på det?
Det känns tyvärr som att Luleås spelare är två decimeter mindre än finnarna och efter överfallshockeyn i andra perioden törs inte Luleå spela och finnarna har dominerat ganska kraftigt.
Fan, att vi saknar Klasen. Med honom i alla PP skulle vi gjort flera mål till. Nu kör vi fem minuter sudd. KÄMPA LULEÅ!