Inlägg: 1607556
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Jag hatar att få rätt. En halv minut senare sitter 2-1.
VAAAAAAAAKNA NU LULEÅ!
Fan, Luleå tyckte tydligen att det var för enkelt och glider bara på hälarna i tredje, låter Hjalmarsson-Arlbrandt få fritt spelrum varpå puckarna duggar på Rautio. Snart sju minuter spelade och fortfarande 2-0 men fortsätter det så här kan det bli många pungamål. Som befarat.
Känns nästan som ett tidutläge. VAKNA, LULEÅ!