Inlägg: 1607558
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Arla blir för ivrig, visas ut. Nu måste 3-1 sitta!
Nehej. Omedelbart en helt vidrig kompensationsutvisning. 4 mot 4 i stället.
Jag hatar att få rätt. En halv minut senare sitter 2-1.
VAAAAAAAAKNA NU LULEÅ!