Inlägg: 1607568
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
1,5 minuter kvar 6 mot 4 och Pungen sätter 3-2. Zebran ringer visserligen om hög klubba men det är det inte.
Man har svårt att förstå hur pungarne tänkom. Om de nu gör det?
Fyra minuter kvar och bara Pungen får in ett till kan allt hända. Då står en Pung stilla och råslashar en lulespelare som åker förbi.
Jaha, kompensationsdomarna slår till igen och tar ut Olle för en mycket tveksam slashing.
Tre min kvar, en av dem 4 mot 4, därefter 1 min PP för Pung, och sedan en minut kvar.
Nehej, Swinging Melin går all in, tar ut vakten.