1,5 minuter kvar 6 mot 4 och Pungen sätter 3-2. Zebran ringer visserligen om hög klubba men det är det inte.
Inlägg: 1607571
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
JA!
Luleå vann med 3-2!
Det känns som att det blev alldeles onödigt spännande efter så överlägset Luleå första två perioderna.
Men OK, bara att glädjas och nu har vi vunnit 6 av 7 senaste, bara plumpen 0-1 mot Läjkers som stör.
Tänk att Luleå kommit igång så ordentligt efter den flera månader långa formgropen - och detta helt utan att Klasen-Olle och vårt PP fungerat på senare tid. Kommer de och det också igång blir vi riktigt bra:-)
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
MooDoo vann! Grattis zigge. SchkAIK har förlorat 5 av 8 senaste.
En minut kvar i Luleå. KÄMPA!
+ 3