+ 3
Inlägg: 1607578
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Ujujujuj, VI VANN! Både ni o vi! Drömmen blev sann, dvs att efter 22 ovinster kunna slå the UnTouchable's. Undrar om Bert o the Wall's son vill ha tillbaka den Omsk-urne nu?
Nu hör jag på Smålandsnytt att de ska starta Gruva i Småland, ska nu även HV bli ett Kruuuuv-lag som icke ljuger? Intressant...Men Centern går emot, emot sin egen Annie. tror de, kanske - gärna en Gruva, bara den är helt privat, o helst i Sthlm, kanske - o gärna utlandsägd, eller kanske nybildad, för att ger jobb? Ja C har ju raka besked de.
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage:Tre raka hemmamatcher tre vinster, allt väl. Mot de torra kexen var det väl sisådär, magnifikt mot Marklundarna och OK mot LHC. Betänk att det satt ett derby i benen. Två matcher nästa vecka, torra kex/mögliga skor borta och de stackars gnagarna hemma.
MooDoo vann! Grattis zigge. SchkAIK har förlorat 5 av 8 senaste.
En minut kvar i Luleå. KÄMPA!