Gnaget får speöa PP fyra minuter i sträck. Ingenting händer. Halva matchen spelad på Hovet, 0-1 till Djurgårn.
Inlägg: 1615606
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Tror inte AIK klarar av att hålla sig kvar i shl!
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Halvvägs in i matcherna.
HV-SkAIK 1-2
Pungen-Lustan 1-1
Gnaget-Djurgårn 0-1
Rögle-Öret 3-3
Malmö-Gurkan 1-0
Jämnt överallt.
I det här läget låg Luleå redan under med 3-0...