Sven.Savage: Tror inte AIK klarar av att hålla sig kvar i shl!
Inlägg: 1615609
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
MR Bif: Håller med du. Jag tror snarare att Djurgårn och Öret tar playserna. Men Rögle har tagit sig till Elitserien tidigare via playoff och Öret verkar få kämpa nere i Ängelholm. Ändå borde väl Malmö vara en större konkurrent.