Inlägg: 1617270
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Huge: Kör du Netflix? Jag har börjat kolla in House of Cards, rekommenderas. Underbart vidrig;-)
Man hade ju hoppats på nåt RIKTIGT klassiskt, typ "Cosby" eller "Fresh Prince i Bel Air"
Förljuget amerikanskt skit om en svart överklass som med oerhört få undantag knappt finns därborta.
Tacka vet jag "Columbo", där snackar vi hög klass.
Härlig 70-talsnostalgi, bilarna, kläderna, skådisarna osv.
Har sett alla avsnitt flera gånger och ser nu med glädje att t.o.m SVT börjat köra avsnitten i repris ännu en gång... :-)