Huge: Kör du Netflix? Jag har börjat kolla in House of Cards, rekommenderas. Underbart vidrig;-)
Inlägg: 1617278
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Nä, vet knappt vad det är.
Men är det inte nåt försök att bli oberoende av Hollywood, sända över nätet och därmed snuva filmmogulerna i LA på massor av stålar?
Men tack för tipset, ska kolla upp House of Cards.
Bara det inte är nåt skräcktema, det gillar inte frugan.
Hon ser mig varje dag, det räcker...
Men är det inte nåt försök att bli oberoende av Hollywood, sända över nätet och därmed snuva filmmogulerna i LA på massor av stålar?
Men tack för tipset, ska kolla upp House of Cards.
Bara det inte är nåt skräcktema, det gillar inte frugan.
Hon ser mig varje dag, det räcker...