Sven.Savage:Har Vida köpt både domare & "experter" på C Less? En Läjkrare åkte på Mark, utan åtgärd! O idioten i studion hävdar att Mark kliver ut, o fäller VL:arn? O sen att "han står utanför målgården", då måste den andra gripa in, "nej, det gör han faktiskt inte." Siter o öser beröm över Läjkrarna, hur hårt de jobbar osv. Lule-hatare big time?
Inlägg: 1617348
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
zigge: Ja, du ser va vi får lida;-) Jag tycker att utvisningen på Skrbek var lite överdriven, dels gav han en arm tillbaka efter att först själv ha fått en, dels slängde sig store Welch på ett sätt som fick en att tro att den där galne kanadicken från SkAIK var tillbaka, han som ville slåss med Ulfva-supportrar på P-platsen när han lirade för Ulfven.