zigge: Ja, du ser va vi får lida;-) Jag tycker att utvisningen på Skrbek var lite överdriven, dels gav han en arm tillbaka efter att först själv ha fått en, dels slängde sig store Welch på ett sätt som fick en att tro att den där galne kanadicken från SkAIK var tillbaka, han som ville slåss med Ulfva-supportrar på P-platsen när han lirade för Ulfven.
Inlägg: 1617359
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage:Hmm, ständigt denne Kukan - nu drog de ner han, snodde pucken o målade.