DJ Hemp:Det var grymt sa grisen:)
Inlägg: 1617612
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Svanru:
Jag var som TIK-are rätt så neutral i sammanhanget och kan kosta på mig ett grattis till er... : )
Jag var som TIK-are rätt så neutral i sammanhanget och kan kosta på mig ett grattis till er... : )