Inlägg: 1617626
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Det vore synd om ni åkte ut mot ett lag som inte borde få spela i SHL. Seriöst... Får man ha så många utlänningar i laget?
(Jag vet, jag är nazist, rasist osv... )
Jag var som TIK-are rätt så neutral i sammanhanget och kan kosta på mig ett grattis till er... : )