Inlägg: 1617654
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Patrik Källstr:
Nej, det var Di Levas "Vi har bara varandra" från 1989. Jag vet att han håller på Brynäs, så det kan man väl ge dem nu i och med kvällens uttåg ur slutspelet...
Nej, det var Di Levas "Vi har bara varandra" från 1989. Jag vet att han håller på Brynäs, så det kan man väl ge dem nu i och med kvällens uttåg ur slutspelet...
DJ Hemp:
Nån löjlig Björklöven låt?