Inlägg: 1617657
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
DJ Hemp:
Brynär har alltså Di Leva och vi Roger Pontare
Kan inte bli så mycket flummigare :)
Nej, det var Di Levas "Vi har bara varandra" från 1989. Jag vet att han håller på Brynäs, så det kan man väl ge dem nu i och med kvällens uttåg ur slutspelet...