Inlägg: 1617660
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Patrik Källstr:
Ha ha, men vad har då Timrå? Ett gäng dansband eller? Vet fan inte. Ärligt talat tycker jag förresten att Di Leva har gjort riktigt bra grejer och särskilt då på 80-talet.
Ha ha, men vad har då Timrå? Ett gäng dansband eller? Vet fan inte. Ärligt talat tycker jag förresten att Di Leva har gjort riktigt bra grejer och särskilt då på 80-talet.
Redigerad kommentar
DJ Hemp:
Brynär har alltså Di Leva och vi Roger Pontare
Kan inte bli så mycket flummigare :)