Inlägg: 1619857
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage:värsta är väl att de flesta man känner håller på endera laget.
Usch och fy
Jesper Jonsson: Detsamma om den s k SM-finalen mellan trippinglaget och ryggalaget.
Tror att Läjkrarna eller Köplustan kunde haft tillräckligt driv att göra match mot Schtaan, kanske t o m Pölsan, speciellt om de haft Gundersson med.
Trist att Pungen och Ulfven ska ta bort lagen med chans bara för att låta sig gangbangas därefter.