Inlägg: 1619917
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Jesper Jonsson: Du får helt klart lära känna andra, som inte har den oacceptabla inställningen att hålla på sådana lag:-)
Sven.Savage:värsta är väl att de flesta man känner håller på endera laget.
Usch och fy