Inlägg: 1666330
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Hurra! Gurkorna får hål på Gnaget - 2-3 i början av tredje och Aspis klättrar över strecket igen:-)
Hängivet håller hela haparanda hårt händerna hängivet Hurkan. Jag menar Gurkan.
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Och där sätter HV 3-1 på Pölsan. Tycker det känns som att de inte riktigt tar i som försvarare. Tillåter HV att få tråckla igenom med chanspuckar i stället för att ta bort dem med fysik. Börjar tränarbyteeffekt minska eller känner de att de gjort det de behöver för att rädda sig kvar i serien och kopplar av som tidigare under säsongen nu? Jag har visserligen matchen på, men sitter och jobbar vid sidan om så jag kan inte säga säkert.
Molgan har sett på matchen i paus, insett hyr alla insett att han blundat. Kompenserar detta genom att omedelbart i början av tredje ta ut Jämtin för en slashing som ingen annan än den osynlige Molgan ser...
Nivån bland svenska zebor är underbar...