+ 1
Inlägg: 1666864
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Och Västerås tog efter en brokig säsong seriesegern :)
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Vore spännande om både SSK och AIK åkte ned i ettan, frågan är om AIK ens överlever det som klubb.
Jag snackar skit. Hästen möter inte KarlskRoNa utan KarlskoGa.
Se hur illa det kan bli när ruckellaget Bofors gömmer sig under annat namn.
Kalrskrona lirarborta mot redan negativt kvalklara Tälje, 0-0 just nu. Så det betyder att Karlskrona och Gurkan (som har 2-0 på Ölen nu) har platserna i Allsvenska Finalen.
Men så länge det inte är kört arbetar väl Malmö vidare. Så länge det pågår gynnar det ju Aspis, som med 2-1 just nu mot Mororna har placerat Gnaget i negativt kval.
Tomma tunnor skramla mest, sägs det och se bara på Före och Efter.
Före Allsvenskan - AIK och Tälje: nu går vi upp i SHL!
Efter Allsvenskan - sist Tälje, näst sist Gnaget. Får kvala för att försöka inte bli nedflyttade till ettan...