Inlägg: 1672092
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
DJ Hemp:
Va de är ju inte vakna för fan!!
Ja det går nog åt helvete för Bobbers.
Jo det var Björnes Mål
Va de är ju inte vakna för fan!!
Ja det går nog åt helvete för Bobbers.
Jo det var Björnes Mål
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Det går rätt kasst för Pantern. Säger kanske en del om statusen för IFSH?
Ha ha ha! Ja, det var snyggt rakt igenom. Oväntat i det läget, men rättvist totalt sett. Himelfarb x 2 enligt SVT, men var det inte Björne som tryckte in reduceringen?