Inlägg: 1672102
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
SMÅLAND:
Ja, det kändes onödigt. Uppförsbacke igen...
Ja, det kändes onödigt. Uppförsbacke igen...
Va de är ju inte vakna för fan!!
Ja det går nog åt helvete för Bobbers.
Jo det var Björnes Mål